Obchodní podmínky od 1.1.2014

Jakékoliv dotazy ohledně termínů, zboží a služeb směřujte na email:

sluzbyprovsechny@seznam.cz  nebo pstrosova.ostrava@seznam.cz

 

 

Upozornění pro případné reklamace vodovodních baterií.

K úspěšnému zahájení reklamačního řízení je nutno předložit záruční list, který je součástí každého prodeje jakéhokoliv typu vodovodní baterie. Doklad o zakoupení není při reklamaci nutný. Směrodatné je vyznačené datum prodeje v záručním listu arazítkem prodejce.

 

Objednávky tzv. přes internet - objednáním z meilu není internetový e-shop

 

Co se týká reklamací klíčů:

* Dokladem k reklamaci klíče nebo zámku je doklad o koupi - v našem případě faktura v hotovosti s dokladem o EET

* Mějme na paměti, že cylindrické vložky byste měli po určité době vyměnit za nové. Důvodem je nejenom fyzické opotřebení (záleží na počtu otočení klíčem neboli na počtu průchodů), ale také zastarání bezpečnostních ochranných prvků. Obecně se doporučuje výměna po pěti až deseti letech.

* Mějte rovněž na paměti, že nově vyrobený klíč je pouze kopií starého vámi předloženého klíče. Pro vyrobení kvalitního klíče je nutné mít originální klíč. Kopie klíče z vámi předložené kopie již nemusí být přesná a nemusí do zámku sedět.

* Záruka na zhotovené klíče bude uznána jen při předložení zámkové vložky, kdy se zhodnotí, zdali je špatný klíč, nebo opotřebovaná zámková vložka.

* Reklamace se vztahuje pouze na kopie klíčů vyrobených z originálů, nikoliv z kopie. Rovněž je nutné brát opotřebení zámku, spec. u vstupních dveří, kdy k fyzickému opotřebení dochází již po 2 letech s ohledem na frekvenci otevírání dveří.

* Další informace:

 

Kontaktní formulář
*
*
*

Položky označené * (hvězdičkou) jsou povinné.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.